از آنجایی که‌این ایام در بازار گونه های و اقسام مختلفی رایحه برای خانم ها عرضه می شود
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
از آنجایی که‌این ایام در بازار گونه های و اقسام مختلفی رایحه برای خانم ها عرضه می شود، تعیین رایحه مطلوب برای شخص متبوع پاره ای دشوار شده‌است. در‌حالتی که سرگردان گردیده اید که می بایست چه مدل عطر ای را تعیین فرمایید، یک کدام از راه‌حل های رفع خلل این میباشد که بو را از خانواده ای تعیین نمایید که با مختصات اخلاقی خانم متبوع مطابقت و همخوانی داشته باشد.

طولانی تر عطرهایی که برای خانم ها ایجاد میگردند را میتوانیم در ۶ مجموعه اصلی طبقه بندی کنیم. بوهای سرد، میوه ای، گلی، خوراکی، بو های شرقی و چوبی. در باطن هرمورد از این تیم های اصلی، یکسری ذیل تیم نیز می قدرت پیدا کرد، ولی این ذیل گروهها تفاوت چندانی با هم ندارند؛ به همین عامل بهتر میباشد که اشخاص مبتدی به همین ۶ تیم اصلی اکتفا کرده و خودشان را سرگرم زیرگروه ها نکنند.

عطرهای سرد

این قبیل عطرها معمولاً بوی تمیزی، جوانی، و انرژی می‌دهند. باطن مایه ی عطر ی این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده می نماید. در نام چنین عطرهایی اکثر زمان ها اسم “آب” ، “یخ” ، “باران” ، و یا این که “خنک” به عمل می رود و معمولاً در شیشه های آبی رنگ ساخت گردیده و باکس های بسته بندی آنان نیز به رنگ آبی رنگ گزینش می‌شوند. خانواده ی این قبیل عطرها اضافه برای خانم های فعال و ورزش دوست توصیه میشود. از مشهورترین گونه های این عطرها می شود به مورد ها تحت اشاره نمود:

Issey Miyake L’Eau de Issey

Bulgari Blu Notte

Marc Jacobs Rain

Giorgio Armani Acqua di Gio

Davidoff Cool Water

عطرهای میوه ای

بو ی این دسته عطرها در لطافت و انرژی یه خرده مشابه به بو ی عطرهای خنک میباشد با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن حس می‌شود. داخل مایه ی اصلی این قبیل عطرها معمولاً حاوی ی بو ی مرکبات میباشد مانند لیمو، پرتقال، و گریپ فرود. اما بعضی از اشکال عطرهایی که در‌این مجموعه جای میگیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می‌دهند. خانم هایی که‌این قبیل بوها را دوست دارا هستند معمولاً خوش میان و خوش مشرب بوده، و به راحتی می‌توانند با دیگرافراد رابطه برقرار نمایند. از پاراگراف دارای اسم و رسم ترین عطرهای میوه ای که‌این ایام از طرفدارهای متعددی برخوردار میباشند عبارتند از:

Fresh Sugar

Acqua di Parma Colonia,

L.A.M.B. by Gwen Stefani

Cartier Eau de Cartier

عطرهای گلی

خیلی شل میتوانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا این که دو گل در آن‌ها به راحتی قابل تشخیص میباشد. داخل مایه ی اصلی این گونه عطرها حاوی ی عطر ی گل های مختلفی نظیر: رز، یاسمن، یاس، و مریم میباشد. این قبیل عطرها یگانه خانم های احساسی با روحیه زنانه میباشد. اکثر زمان ها خانم ها نسبت بدین دسته عطرها عشق ی خاصی دارا‌هستند و می قدرت بیان کرد که‌این مجموعه از پاراگراف دوستداشتنی ترین عطرهای انتخابی به وسیله بانوان میباشد. از پاراگراف دارای شهرت ترین عطرهایی این مجموعه نیز میتوان به موردها ذیل اشاره نمود:

Dior J’Adore

Stella McCartney Stella

Yves Saint Laurent Baby Doll

Salvatore Ferragamo Incanto Charms

عطرهای خوراکی

این قبیل عطرها بوی مواد غذایی میدهند. این تیم نسبت به تیم های دیگر عمر کمتری داراست و جدید چندین سال میباشد که به بازار عرضه می گردد. باطن مایه ی اصلی بوی این عطرها، عطر ی شکلات و وانیل را در بر داراست. این قبیل عطرها معمولاً برای خانم های خونگرم، کریم و خانواده دوست توصیه میشود. چندین مثال از دوست داستنی ترین عطرهای خوراکی عبارتند از:

Aquolina Chocolovers

Thierry Mugler Angel

Britney Spears Fantasy

Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot

عطرهای شرقی

این قبیل عطرها دارنده بو ای گرم، تند و معطر می‌باشند. باطن مایه ی اصلی این عطرها بوی دارچین و عنبر می‌دهد. این قبیل عطرها معمولاً گزینه گزینش خانم هایی قرار میگیرند که در عین آسانی بسیار اصیل هستند، فریبنده و جالب می باشند، تصمیم به اکران دادن خویش دارا هستند و بدشان نمی آید که راءس اعتنا عده قرار بگیرند. از پاراگراف دارای اسم و رسم ترین عطرهایی که می اقتدار در‌این تیم جای اعطا کرد می شود به موردها ذیل اشاره نمود:


Yves Saint Laurent Opium

Guerlain Shalimar

Calvin Klein Obsession

عطرهای چوبی

این عطرها هم مانند عطرهای شرقی بوی تندی دارا‌هستند البته قدری ملایم خیس، دلپذیر تز و جاافتاده خیس میباشند. داخل مایه بوی این عطرها بو ی چوب، خزه، دمپایی، سدر، و نعناع را در بر دارااست. عطرهایی که درین تیم جای می‌گیرند می‌توانند اکثر وقت ها هم آیتم به کارگیری ی خانم ها قرار بگیرند و هم آقایون. خانم هایی که تصمیم به استعمال از عطرهای با بو ی چوب دارا‌هستند عموماً سرزنده، آزاد راه، و خاکی می‌باشند. از گزاره دوستداشتنی ترین عطرهای چوبی که اینک آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد عبارتند از:

Gucci Rush

Fendi Palazzo

Miss Boucheron

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: